AANPASSINGEN - Running Center Bostrails Aalter 2022


Sinds 26 december 2021 zijn er opnieuw strengere regels waar we als organisatie niet onderuit kunnen.

  1. Gebruik van tenten en andere overdekte ruimtes voor bezoekers (deelnemers) is verboden.
    • De bevoorrading zal aan de rand van de tenten en overdekte ruimtes opgesteld worden zodat de deelnemers niet binnen staan.
    • Geen douches
    • Geen cafétaria
    • Voor het afhalen en terug brengen van de borstnummers is een korte passage in de cafetaria toegestaan

  2. Maximaal 1 bezoeker (deelnemer) per 4m2
    • We starten in groepen/waves van maximaal 75 deelnemers
    • De start wordt gespreid van 9h tot 13h. Om de 20 minuten start een groep. Bij je inschrijving kies je uw startuur. Bent u reeds ingeschreven dan kunt u het startuur kiezen via de changelink die je vindt in de email met je inschrijfbevestiging.
    • Aanmelden en afhalen van borstnummer kan nadat de vorige groep gestart is
    • Na het finishen kun je nog gebruik maken van de eindbevoorrading. Vervolgens is een korte passage door de cafetaria toegestaan om je borstnummer af te geven en je naturaprijs in ontvangst te nemen.

  3. Vanaf 100 bezoekers (deelnemers) is een eenrichtingscirculatieplan met gescheiden in- en uitgangen verplicht
    • Zowel voor als na de trail zal er een eenrichtingscirculatieplan gelden. Dit zal in de week van de trail in de "praktische info" in detail uitgelegd worden. Gelieve dit strikt te volgen


  4. Sportwedstrijden zonder publiek
    • Carpoolen met andere lopers mag
    • Breng geen bezoekers/supporters mee die niet ingeschreven zijn
    • Kom ook niet supporteren in de bossen waar de lopers door lopen
Corona Save Ticket was reeds verplicht en dat blijft zo. Om deel te nemen is een CST nodig. Er geldt ook nog steeds een mondmaskerplicht!